Zeeny Pro

Hearable service
for businesses

to support field service workers
working with voice assistants

With the trend of DX(Digital Transformation), businesses of all kinds are adopting IT. When workers’ hands and eyes are needed elsewhere, however, using the internet through a screen may actually decrease productivity.
By providing a voice UI through hearable devicescan create a safer, more reliable and more comfortable environment for using the internet while working.
Nain's services include planning, designing, building and operating systems that leverage hearable technology optimized for the workplace, ranging from hardware to smartphone apps and cloud computing.

Bot service for Zeeny Pro

Zeeny Chat

Voice communication
Reading aloud voice messages
Voice message reply

Zeenyワークフロー

Voice operation
Voice inspection
Voice order picking
Voice manual

Zeeny Voicechat

With the trend of DX(Digital Transformation), businesses of all kinds are adopting IT. When workers’ hands and eyes are needed elsewhere, however, using the internet through a screen may actually decrease productivity.
By providing a voice UI through hearable devicescan create a safer, more reliable and more comfortable environment for using the internet while working.
Nain's services include planning, designing, building and operating systems that leverage hearable technology optimized for the workplace, ranging from hardware to smartphone apps and cloud computing.

Bot service for Zeeny Pro

チャットメッセージの読み上げ

Voice communication
Reading aloud voice messages
Voice message reply

音声メッセージ投稿

Voice communication
Reading aloud voice messages
Voice message reply

ボットによる自動伝達

Voice communication
Reading aloud voice messages
Voice message reply

Bot service for Zeeny Pro

建設・製造などの作業現場

  • 両手が塞がる作業中、スマホを確認するために作業を中断してしまい、作業効率が良くない。
  • 屋外や危険箇所での作業中、迅速・確実に情報伝達ができない。
  • 業務中手袋をしているため、メッセージを確認するためには、手袋を脱がなければならない。

接客現場

  • 常に接客で動き回っているため、スマホを見る暇がなく、大切なメッセージに気付きにくい、確認が遅れてしまう。
  • メッセージが届くたびに、スマホをポケットから取り出している。一日に何回もポケットから取り出していて、都度、業務が中断されてしまう。
  • お客様の前で、スマホでメッセージを確認しずらい。

介護現場

  • 介護中は両手が塞がってしまい、大切なメッセージをすぐに確認できない。
  • コマメに業務履歴を残したい。(トイレ、選択、料理、食事、の都度、又は特記事項を記録したい)

病院の患者様対応

  • コマメに業務履歴を残したい。(トイレ、選択、料理、食事、の都度、又は特記事項を記録したい)
  • 仲間との連携が大事なので常に状況を連絡し合いたい。

導入後

  • スマホを見なくてもメッセージの内容が分かる
  • 作業進捗を簡単に把握できる
  • 簡単なメモとして記録。「言った言わない」の未然防止
  • 常に片耳に装着することで、大切なメッセージも聞き逃さない、緊急時でも連絡・通知に気づく

Bot service for Zeeny Pro

ご利用プラン

初期費用
-
月額費用
サービス料・デバイス代込
1,500円(税別) / ユーザー
備考
契約期間は最低6ヶ月となります。
ビジネスチャット利用料は別途になります。

Zeeny Workflow

With the trend of DX(Digital Transformation), businesses of all kinds are adopting IT. When workers’ hands and eyes are needed elsewhere, however, using the internet through a screen may actually decrease productivity.
By providing a voice UI through hearable devicescan create a safer, more reliable and more comfortable environment for using the internet while working.
Nain's services include planning, designing, building and operating systems that leverage hearable technology optimized for the workplace, ranging from hardware to smartphone apps and cloud computing.

帳票をペーパーレス化

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Reading aloud voice messages
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スマホでカンタン入力

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音声でハンズフリー入力

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Bot service for Zeeny Pro

作業時間の大幅な削減

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ハンズフリーでストレス軽減
安全・安心

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モレ・ミスの防止

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Bot service for Zeeny Pro

ヒアラブルデバイス

Zeeny
ワークフローアプリ

ウェブ管理ツール

  • ヒアラブルデバイス、Zeenyワークフローアプリ、ウェブ管理ツールをご提供いたします。
  • ヒアラブルデバイスはレンタルとなります。音声認識エンジン、環境に即した独自チューニングにより、音声認識率を高めています。
  • Zeenyワークフローアプリは、貴社ご利用のモバイル端末にインストールします。
  • 点検項目はCSVで取り込み、点検結果はCSVで書き出し、各事業所のフォーマットに合わせることができます。

Past achievements

#01

高砂熱学工業株式会社様

Joint development of a voice inspection service for construction sites, etc.

Plan to streamline building maintenance work using hearable devices with a voice UI (user interface)

More Details

Introduction process

  1. 01

    Inquiries

  2. 02

    Appointments

    We accept requests

  3. 03

    Quotations

    Trial introductions *

    Consulting *

    * Additional fees may apply

  4. 04

    Initial settings

  5. 05

    Start of introduction

    At least one month

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